Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Γιορτές-Μαθήματα

Καλησπεεεεεεεεεερα.:)

Σημερα οι σκεψεις μου ειναι λιγο μπερδεμενες αποτε θα μεταπηδαω περιεργα απο το ενα θεμα στο αλλο.:P

Ειναι μονο η αρχη της σχολικης χρονιας και ηδη νιωθω πως ειμαι κουρασμενη.
Κοιμαμαι καθε μερα απο τις 11.O_O
Εγω που παντα κοιμομουν 3.:P

Αχ...ατιμο διαβασμα.

Νιωθω ωρες ωρες πως δεν προλαβαινω.
Οι μερες περνανε ευτηχως πολυ γρηγορα.

Χμ...εχω τουλαχιστον δυο εβδομαδες απο την τελευταια φορα που κοιμηθηκα αργα.
Βλεπετε εχω και τις 7 μερες τις εβδομαδας μαθημα.:P
Αυριο επιτελους θα κοιμηθω.:D Γιατι αποφασισα να παω να γραψω το διαγωνισμα της Ιστοριας Δευτερα απογευμα,παρα αυριο το πρωι.:P
Εξαλλου δεν εχω προλαβει να διαβασω...


Ουφ...μαθηματα.Θα το παλεψουμε και αυτο.:P
Παντως οι πρωτες παρενεργιες ηδη εμφανιζονται:
α)χαζογελαω χωρις λογο.:P
β)κοιμαμαι απο της 11
γ)Πορωθηκα με την Ιστορια.O_O
δ)Βλεπω πιο συνηθησμενα ονειρα.
ε)Αποζηταω καφε.(που καφε εχω να πιω απο περυσι :P)

χαχ...


Εχθες που ειχα γιορτουλα οι περισσοτεροι δεν το ηξεραν. χαχαχ :P
Ελεγα"Πειτε μου χρονια πολλα!" χαχαχα.:P
Γιορταζα μαζι με την Μ. απο το φροντ. :D Και μαζι με την μαμα μου.:D
Η κυρια της Εκθεσης μου<3,μου ευχηθηκε μια ζωη μαγικη σαν του Χαρι Ποτερ.:P :D <3


Στο γυρισμο σημερα απο τα ψωνια(πηρα ενα μαυρο κολλαν σαν αυτα που φωρανε στην ιππασια<3 και μια ριχτη μπλουζα<3) ειδα την παλια μου γειτονια.
Και ειπα WOW.

Ειχα να περασω τουλαχιστον 4 χρονια...Ολα μου φανηκαν διαφορετικα.Αλλιωτικα.
Ισως γιατι ολα εκει περα τα θυμαμαι μεσα απο τα παιδικα μου ματια.
Τωρα τα εβλεπα αλλιως ολα.

Παιδικες αναμνησεις παντου.
Αγαπημενα χρονια<3
Μμμμ....τι μυριζει?
Ααα...πευκο.<3
Μυρωδια πευκου απο την ρεματια διπλα στο παλιο σπιτι.
Και χαχ...αυτες δεν ειναι οι κουνιες που επαιζες? ναιιι<3
Και αυτη η σκεπη της εκλησσιας που πεταγες τα πρωτα σου δοντια λεγοντας"Παρε κουρουνα κοκκαλο και καντο σιδερενιο."
Και ο κηπος που περναγες τα καλοκαιρια...και ο δρομος που περναγες με το ποδηλατο.
Και ο παιδικος σταθμος.<3
Ολα ειναι εκει.
Τιποτα δεν εχει αλλαξει.
Σαν να μην περασε μια μερα...


Σημερα(ή μηπως εχθες γιατι εχει περασει 12? :P) ειχε γενελθια μια φιλη.
Μια ξεχωριστη φιλη.;)
Μια κοπελα η οποια αντιμετωπισε με τα ματια της το θανατο μικρη αλλα παλεψε και τον κερδισε και εχει περασει πραγματικα παρα πολλα που δεν φανταζεται κανεις.
Μια κοπελα που παντα προσπαθει για ολα.
Που προσπαθει ακομα και αν δεν μπορει σε αντιθεση με αυτους που μπορουν αλλα δεν προσπαθουν.
Μια κοπελα που παντα με θυμαται αλλα εγω πολλες φορες την ξεχναω.:$
Μια κοπελα που ειναι τοσο εγωιστριουλα και γεναιωδωρη ταυτοχρονα.:)
Μια κοπελα που της αξιζει πολυ αγαπη.:)
Χρονια πολλα Βιολετα.:)



Και μετα απο αυτο^...θελω να προσθεσω οτι πηγαμε στο παρτι της.^_^
Ωραια ηταν.
Και αααααααααααααααααα....ειδα τον παλιο μου κολλητο που ειχα να τον δω τουλαχιστον 6
χρονια<3.
Εγω περιμενα να ερθει αλλα εκεινος δεν μας περιμενε εκει.:P
Οποτε του ηρθε λιγο ξαφνικο και μολις ειδε εμενα και την αδερφη μου εμεινε πραγματικα με ανοιχτο το στομα.:P Αν δεν πλησιαζα εγω να τον φιλισω δεν ξερω αν θα κουνιοταν χαχα.:P
Τι καλο παιδι που ειναι*σνιφ* Το καμαρι μας.*σνιφ*Και ευγενικοτατος.;)

Ενα πραγμα μου την εσπασε σ'αυτο το παρτι.Οι ψευτομαγκες.Και δεν μιλαω μονο για αγορια αλλα κυριως για κοριτσια.Που ειπαν μονο ενα χρονια πολλα,πηραν οτι ποτο βρηκαν και καθισαν λες και ηταν σπιτι τους.Αυτο αντε παει στο καλο...αλλα το να κανεις πλακα εις βαρος καποιου ειναι πραγματικα ασχημο.Ειδικοτερα οταν αυτος ο αλλος δεν καταλαβαινει οτι κανεις πλακα εις βαρος του.
Βρες κατι αλλο κουκλα μου να ασχοληθεις...Γιατι πραγματικα δεν αξιζει τετοια συμπεριφορα στην εορταζομενη.

Αυτα απο εμενα.:P
Θα ακολουθησει αλλη μια αναρτηση που εχω στο μυαλο μου.
Φιλακια και καληνυχτα σ'ολους σας.:*

Δεν υπάρχουν σχόλια: