Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

Μαθήματα

Σήμερα δεν έχω πολύ όρεξη.Το γιατί? Μα αφού βρέχει ;)
Δεν ξέρω για εσάς πάντως εμένα με μελαγχολεί η βροχη και τα σύννεφα.Είναι σαν να μου χαλάνε ένα χρωματιστό ζωγραφικό πίνακα.Σαν τα ρίχνουν πάνω σ'όλα τα χρώματα ένα γκρι χρώμα.
Αλλά που θα πάει...μπόρα είναι και θα περάσει.Δεν πρέπει να χαλάω το κέφι μου γι'αυτό :P.

Εξάλλου η ζωή δεν είναι να περιμένεις να περάσει η μπόρα.Αλλά να μάθεις να ζεις και να χορεύεις κάτω απο τις σταγόνες τις ;)








Ξεκήνισα και θερινα :P
Προετοιμασια για τριτη λυκειου.Τι να κάνουμε?Αυτά έχει η ζωη:P.
Το προγραμμά μου είναι το εξής
Δευτέρα 9-6 μμ διαγωνίσματα
Τρίτη 9-1 πμ Αγνωστο(μπιαχ)-Λογοτεχνια(<3)
Τετάρτη 10-2 Λατινικα(<33)-Έκθεση(<33)
Πέμπτη 10-1 Αγνωστο-Συντακτικο-Γραμματικη(Αρχαια) -.- και
Παρασκευή 10-2 Γνωστο Αρχαια-Ιστορια.

Εντάξει δεν έχω παράπονο καλούτσικο ειναι :P
Ευτυχώς που στην τάξη είμαστε μια υπέροχη δεμένη τετράδα.Και ευτηχώς που έχουμε καλούς καθηγητες!
Το μόνο μου παράπονο είναι πως θέλω την πράσινη αιθουσά μας πισω!Η Κιτρινη δεν μου αρέσει και ας έχει τον Τουιτι στον τοιχο.
Αυτό θα διαρκεσει για 5 εβδομάδες.Μετά θα έχω διακοπές επιτελους:P

αα,πήραμε και βαθμούς και στο σχολείο.Πάτωσα φυσικά στα θετικά(δηλαδή και 9 )αλλα στα θεωριτικα αγγιξα και 20 :D
Βασικα είχα παράπονα απο γονεις -.-
Δεν καταλαβαίνω...ορισμένες φορές κοιτάνε τόσο πολύ τους βαθμούς λες και δεν υπάρχει πιο σημαντικό πράγμα στην γη -.-
Τέλωσπαντων:P

Αυτά απο εμένα:P
ββ :)

11 σχόλια:

Rohanne είπε...

Κλασικοί γονείς :Ρ Εμένα το συνεχίζουν αυτό ακόμα και τώρα Οο

Μισό καλοκαίρι είναι, θα περάσει. Μετά θα έχεις 4 χρόνια ελευθερίας :Ρ

Fleur είπε...

Nαι βρε Rip Ο_Ο Mιλαμε τα εχουν παιξει γι'αυτο το 9,που στο κατω κατω ηταν και στην Φυσικη που μισω:P

χαχα...αυτο σκεφτομαι και εγω και κανω υπομονη:P

Creep είπε...

Και γω τέτοια έχω πάνω κάτω. :Ρ

Fleur είπε...

Τα διαβασα :P και συμπασχω:P

Dream Girl είπε...

Πες στους γονείς να μη μιλάνε γιατι υπάρχουν και χειρότερα.
Αν και δεν έχω πάρει ακόμα βαθμούς, στοίχημα πως έχω γράψει στα περισσότερα κάτω από την βάση!

Θερινά; Συμπάσχω! Αλλά ευτυχώς μόνο ξένες γλώσσες! :P

Υπομονή και μάκια!

sykaki είπε...

ετσι ειναι η τριτη λυκειου μην σκας ενα ουφ ειναι και 8 απερασειιιιιι
οσο για τους γονειςςς δεν ειναι μονο οι δικοι σου αχ αχ αχ

Fleur είπε...

Dream Girl μου προσπαθω να τους το πω αλλα δεν καταλαβαινουν -.-.
Μια χαρα θα εχεις παει εσυ ;).

Πιο ωραιες οι ξενες γλωσσες:D :P!

Μακιαααα:)

Fleur είπε...

^Το διαγραμενο ειναι δικο μου καταλαθος:P

Sykaki ευχαριστω για το κουραγιο ;)

Sinner είπε...

Μαράκι μη σκας. Μια ζωή οι γονείς θα γκρινιάζουν. Αυτοί σε σένα και εσύ στα δικά σου παιδιά. Μπορεί να μην είναι για τους βαθμούς πάντα, αλλά για κάτι άλλο θα είναι.

Εσύ υπομονή κάνε και μετά.. φοιτήτρια! :Ρ

Nameless είπε...

Μην σκας. Σε λιγα χρονια θα θυμουνται που σε επρηζαν και θα γελανε. Ολα θα πανε καλα Μαρακι.

Εμενα να δεις ποσο μου τα επρηζαν.

Fleur είπε...

Σαν ευχαριστω και τους δυο πολυ για την κατανοηση^<3!
Μακια Ανλιν μου,και Γκαστον :)