Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Γράμματα(πονεμένο θέμα)

Η σημερινή ανάρτηση είναι απο αυτές που θέλω να ξεσπάσω.

Λοιπόν,λύστε μου μια απορία.
Γιατί όταν έχει κάποιος καλή διάθεση πάντα θα βρεθεί κάποιος άλλος να του την χαλάσει?
Και μιλάω για την ωραιά διάθεση που είχα μόλις ξυπνησά το πρωί(πιο πρωί μεσημερι ηταν:P)και μια ώρα μετά είχε χαλάσει.

Το γιατί?Θα το μάθετε αμέσως.

Γύρησε λοιπόν που λέτε η μαμα μου απο το φροντηστήριο και μου είπε οτι συζητούσαν για τα γραμματά μου.

Για να καταλάβετε πότε τα γραμματά μου δεν ήταν ωραία.Ούτε καν καλά.Από την 5η Δημοτικού πάντα υπήρχε πίσω σε κάθε μου άσκηση-έκθεση κλ. η φράση "Καλύτερα γράμματα".
Πως φτιάχνει λοιπόν άραγε κάποιος τα γραμματά του?
Έλα ντε? Μονάχα αυτό μου έλεγαν...Πότε τον τρόπο.
Και αυτό τις περισσότερες φορές ήταν μείον μου.
Γιατί πολλές φορές δεν καταλάβαιναν τι έλεγαν,και δεν καταλαβαίνουν δηλαδή.

Την τελευταία χρονιά δεν σταματάω να ακουώ την φράση"Ο διωρθωτής στις Πανέλαδικές δεν θα κάτσει να ασχοληθεί με τα γραμματά σου.Απλά θα πετάξει το γραπτό σου."
Ίσως να έχουν και δίκιο...Δεν ξέρω.

Ίσως να φταίω και εγώ.Γιατί δεν έχω κανει αρκετη προσπάθεια να τα φτίαξω.
Αλλα για να κάνω καλύτερα γράμματα χρειάζεται να γράφω αργά,κάτι το οποίο αποτελεί χρόνο.
Και που να βρω χρόνο όταν όλοι υπαγορεύουν γρήγορα?Όταν έχω να διαβάσω και να μάθω απέξω ρήματα και μεταφράσεις?Που?

Στο κάτω κάτω όλο αυτό είναι τόσο άδικο.ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΑΛΕΞΑ.Το καταλαβαίνετε?Δεν διάλεξα τα γραμματά μου.Μόνα τους μου βγαίνουν έτσι.Αυτος είναι ο γραφικός μου χαρακτήρας.Και ούτε ξέρω να τα αλλάξω.Αν το μπορούσα νομίζετε ότι δεν θα το έκανα?:(
Είναι άδικο να με βαθμολογούν χαμηλότερα επειδή δεν μπορούν νατα διαβάσουν.Βέβαια ώρες ωρες δεν μπορώ να τα διαβάσω ούτε εγώ άρα δεν μπορώ να τους κατιγορήσω.
Και ποιος φταίει τελικά?
Οι καθηγητές?Εγώ?Η ζωή? Ποιος:(?

ουφ.Ειλικρινά δεν ξέρω.Γι'αυτο εκνευρίζομαι και όταν μου αναφέρουν αυτό το θέμα.
Στην αρχή νόμιζα οτί απλά με εκνεύριζε ο τρόπος που μου έθεταν το θέμα.Αλλά τελικά δεν φταίει ο τρόπος.Αλλα το ίδιο το θέμα.Το ίδιο το θέμα με πονάει...Πόσο ζηλεύω αυτούς που κάνουν ωραία γράμματα.
Γιατί πραγματικά μου αρέσει να γράφω.Και θέλω και οι άλλοι να καταλαβαίνουν αυτά που γράφω.

Που λέτε λοιπόν η μαμά μου μου πρότεινε να φέρουν μια ψυχολόγο να δούνε αν τα γράμματα μου φταίνε σε καμία μαθησιακή δυσκολία.Ή μήπως απλά έχω δυσγραφία.
Και να πω οτι χάρηκα τώρα γι'αυτο ψέμα θα ειναι.:/
Και αν όντως έχω κατι και μου πούνε μετά να δείνω προφορικά O_O ?
Με τίποτα...Εγώ λατρεύω το γράψιμο :(.

ουφ...Δεν ξέρω τι να πω.Ειμαι μπερδεμένη,νομίζω οτι αυτό είναι προφανες:P.
Το μόνο σίγουρο είναι πως πλέον αυτο το θέμα έχει γίνει το αδύνατο σημείο μου.Ακόμα θυμάμαι την κυρια του αγνώστου που της είπα οτι προσπαθώ να κάνω καλύτερα γράμματα."Δεν είναι προσπάθεια αυτο Μαρια"Τότε παραλίγο να βάλω τα κλάματα.χα..γιατι τότε που η διευθύντρια μου τράβηξε το αυτάκι μου για να κάνω καλύτερα γράμματα :(?
Τότε η dream girl,μου είχε προτείνει να την κάνει στόχο για το ταε κβο ντο(το πέτυχα?:P).Τώρα συμφώνω!Να γίνει στόχος.:P

Να πως εξηγήτε που εχθές που ειχα βγει με την dream girl και την Poisonouς(btw περασα τελειαααααααααααααααααααα <3 :D) με πήρε τηλ. η μαμά μου και με ρώταγε αν θυμάμαι που έχω βάλει τις εκθέσεις μου...

Ουφ...:/
Αυτό που ξέρω είναι ότι ειστε τυχεροί που διαβάζετε αυτά που γράφω απο υπολογιστή ;)

Ουφ.Τα είπα και ηρέμησα.
Ευχαριστώ όσοι με ακούσατε.

ββ :)

20 σχόλια:

Rohanne είπε...

Άχου βρε Μαράκι... Δεν χωράει σε καλούπια ο γραφικός χαρακτήρας του καθένα, όσο κι αν το θέλουν...
Εγώ θα σου πρότεινα, τώρα που κάθεσαι, μια ώρα τη μέρα να κάθεσαι να γράφεις κάτι πολύ αργά προσέχοντάς τα γράμματά σου. Βοηθάει. Ακόμα και τα δικά μου που είναι καλά υποτίθεται, όταν γράφω έτσι μου βγαίνουν ακόμα καλύτερα :Ρ

Fleur είπε...

Ευχαριστω πολυ Γιαννα μου.
Θα το προσπαθησω :)
Φιλιαααα :)

Marsy είπε...

πω πω βρε μαράκι...πολύ στεναχωριέμαι που στεναχωριέσαι. Αλλά σε ένα θέμα θα διαφωνήσω. Εγώ σε ψυχολόγο πάω, και εύχομαι να πήγαινα απλά γιατί δεν κάνω καλά γράμματα...
Είναι πολύ μικρό πρόβλημα, και σίγουρα μπορεί να βοηθήσει.Δεν υπάρχει περίπτωση κάτι να μην πάει καλά:Ρ Απλά είναι έτσι τα γράμματά σου, τι να κάνουμε; Και αν χρειαστεί να δώσεις προφορικά, είμαι σίγουρη οτι το προτιμάς από έναν χαμηλό βαθμό λόγω γραμμάτων. Λατρεύεις το γράψιμο, γράψε για τον εαυτό σου, δεν είναι παίξε-γέλασε οι πανελλαδικές.
Δε θέλω να ακούγομαι ούτε αυστηρή ούτε τίποτα. Απλά θέλω να είσαι ήρεμη, σιγά το πρόβλημα :D

Sinner είπε...

Μαράκι, μη στεναχωριέσαι, οκ; :) Τι είπαμε, τα αγγελάκια δεν πρέπει να στεναχωριούνται. Δεν μπορούνε να σου επιβάλλουν έναν άλλο γραφικό χαρακτήρα. Μονάχα ίσως την βελτιωμένη έκδοση του δικού σου. Γι αυτό αν οι γονείς σου επιμένουν στην ψυχολόγο, μόνο αυτό μπορεί να σε βοηθήσει να κάνεις. :) Εμένα να δεις γράμματα...σαν γιατρού είναι, αλλά τα αγαπώ. :Ρ Αν γράφω αργά και ωραία με πονάει το χέρι και τα χάνω όλα. -.- Οπότε το πάω κάπου στη μέση, αλλά πάλι μερικά βγαίνουν ορνιθοσκαλίσματα. :Ρ Και αμφιβάλλω αν οι υπόλοιποι δεν τα καταλαβαίνουν τα δικά σου... Μπορεί να μην τους αρέσουν στο μάτι, αλλά μια χαρά τα καταλαβαίνουν.

Όπως και να 'χει, όλα θα πάνε καλά στο τέλος, θα δεις. :)

Φιλάκια!

Dreamcatcher είπε...

Καλημέρα!

Ρε, Μαράκι, Θεκλέρ... ΜΗ ΣΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΡΕ ΣΥ! Πράγματι είναι ένα ίου πράγμα το να σου χαλάνε τη διάθεση και για τέτοιο λόγο αλλά ξέρεις τι; Πρέπει να βάλεις πείσμα και να τους δείξεις πως: Όχι ρε! Μπορώ να τα καταφέρω και θα σας βάλω και τα γυαλιά... κι ας μην έχετε μυωπία! ΧΑ!
Αυτό που πρότεινε η Γιάννα είναι πολύ καλό!



Θα τα πούμε! <3

Fleur είπε...

Ευχαριστω πολυ Μαρσουλα.
Λες να βοηθησει?Δεν ξερω...το εχω δει πολυ αρνητικα το θεμα με την ψυχολογο:P
Δεν μου αρεσουν τα προφορικα -.- :P

Οπως και να εχεις ευχαριστωωω <3

Fleur είπε...

Eυχαριστω αγγελακι :)
οκ,θα προσπαθησω να μην στεναχωριεμαι;)
Kαι πιστεψε με δεν τα καταλαβαινουν.
Δυσκολευονται παρα πολυ να τα καταλαβουν.;)

Φιλακια :)

Fleur είπε...

χαχαχα...Καλα λες Λιζακι μoυ :)
Θα προσπαθησω.
ββ:D

Creep είπε...

Πω, τα πήρα τώρα.
Χωρίς πλάκα Μαράκι μου, τα πήρα.
Ποιοί είναι αυτοί, ένα μάτσο μαλάκες, που δεν έχουν και καμία σοβαρή σημασία στην ζωή σου που θα σε κάνουν εσένα έτοιμη να κλάψεις;
Και δεν το λέω επειδή είσαι το κλασσικό αδύναμο στοιχείο, αλλά επειδή άτομα σαν και σένα είναι υπερβολικά ευαίσθητα και δεν θα έπρεπε κανείς να τα φέρνει σε δυσάρεστη θέση.
Πρέπει να βρίσκεσαι πάντα ασφαλής συναισθηματικά, δεν το καταλαβαίνεις αυτό αλλά είναι ό, τι καλύτερο για σένα.
Όλα πάνε καλά με σένα.
Και έχω και μια θεωρία για τα γράμματά σου.
Το συνέδεσα με τα όνειρά σου που έχουν μεγάλη φαντασία, και απλά νομίζω πως ο γραφικός σου χαρακτήρας (το γνωρίζεις πως ο γραφικός χαρακτήρας αποκαλύπτει τον εσωτερικό μας κόσμο) αποκαλύπτει πως έχεις μεγάλη φαντασία και θα μπορούσες να κάνεις τα γράμματά σου εντελώς διαφορετικά το ένα από το άλλο, στρόγγυλα, ή οτιδήποτε.
Όπως και να χει, είμαι σίγουρη πως αν η θεωρεία μου είναι σωστή, θα κάνεις εντελώς τρελά και διασκεδαστικά και ενδιαφέρονται γράμματα. :Ρ

Μην τολμήσεις να χύσεις δάκρυ. Στο απαγορεύω. Χωρίς πλάκα.

Και καμία εξέταση, ούτε καν οι πανελλαδικές δεν έχουν το δικαίωμα να αλλάξουν τον χαρακτήρα σου. ;)

Φιλάκια πολλά. :)

Fleur είπε...

Μπα...μαλλον φταει που ειμαι ευαισθητη,και δεν φταινε τοσο οι αλλοι;)
Ισως και να αποκαλυπτει αυτο...δεν ξερω:P
Αμα θες θα σου στειλω φοτο με τα γραμματα μου ;)

Ευχαριστω που νοιαζεσαι:D
ββ:)

Dream Girl είπε...

Φέρτε στόχο, εγώ δεν έχω αντίρηση! Να φωνάξουμε και τον Zehel με το δρεπάνι wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Ok , ok, , σοβαρεύομαι. ^__^

Πες στην καθηγήτρια στο φροντ πως αν ξανακάνει κάτι τέτοιο τότε θα πας σε άλλο φροντ. Κι εσύ κι η αδερφή σου. (Α) Να δεις πως θα το κλείσει αμέσως το στόμα της. (Α)
Κι όντως η φάση με τον ψυχολόγο είναι κομματάκι άκυρη κι άχρηστη, διότι δεν έχεις κανένα πρόβλημα προφανώς ( η καθηγήτρια έχει στον εγκέφαλο αλλά δεν της το λέμε :Ρ - είπαμε, θα είμαστε καλές από εδώ κ πέρα :P λέεεεμε τώρα ^__^ ) , αλλά ok, τι να τους πεις... Θα πρέπει να το ανεχτείς κι αυτό.

Μετά όμως στείλε τον ψυχολόγο στην καθηγήτριά σου για καλό και για κακό. Ή μάλλον ψυχίατρο.


Nankurunaisa. ;)

Fleur είπε...

Ναιιιιιιιι...στοχοοο!!Ναι τον Ζεχελ με το δρεπανιιιι :D

Θα της το πω:P
Μπορει και να τους πεισω τελικα να μην παω...ευχομαι να τα καταφερω.


Λεεεμε τωρα χαχα...παντως καλη ιδεα να της στειλω μετα εκεινης τον χυχολογο.:P

Nankurunaisa<3
bb Dream girli και ευχαριστω ;)

Prisoned Soul είπε...

Ξέρεις κάτι; Οι πιο σπουδαίοι και πιο γνωστοί συγγραφείς δεν είχαν καλό γραφικό χαρακτήρα!!! Μη σε πτοεί λοιπόν το γεγονός ότι τα γράμματά σου είναι δυσανάγνωστα...
Εγώ βιώνω ένα είδος "ρατσισμού" σε αυτό το θέμα της γραφής.
Είμαι αριστερόχειρας και η προκατάληψη που έχουν οι περισσότεροι είναι ότι "οι αριστερόχειρες δεν κάνουν καλά γράμματα" ε λοιπόν εγώ τους διαψευδώ όλους!!! Τα γράμματά μου είναι πολύ καλά και όσοι τα βλέπω ομολογούν πως τους φαίνεται παράξενο!!! Έλεος!!!
Τελος πάντων... Αμα σ' αρέσει τόσο πολύ το γράψιμο μη σε νοιάζει τι λένε οι άλλοι!!!
Καλώς σε βρήκα!!

Fleur είπε...

Kαλως με βρηκες :)

Σε καταλαβαινω απολυτα ;)
Τουλαχιστον τα δικα σου ειναι ομορφα:)

ββ sweet truth :)

Fleur είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
κaterinaki είπε...

Γλυκιά μου σε καταλαβαίνω απόλυτα... εγώ δεν μπορω να πώ ότι δεν έχω ωραία γράμματα... αλλά μέχρι να τα κάνω, πειραματίστηκα πάρα πολύ... έτσι, 8α σε συμβουλέψω από μόνη σου όταν βαριέσαι, να ανακαλύψεις ποια γράμματα σ'αρέσουν, και να αυτοσχεδιάσεις, κάνοντας τα δικά σου... δεν είναι εύκολο... πρέπει μετά να τα συνη8ίσεις κιόλας... αλλά γενικά δεν πρέπει να σε νοιάζει... είσαι αυτή που είσαι και πραγματικά, κάποιες φορές δεν μπορούμε να αλλάξουμε... Ειλικρινά πρέπει να αποκτήσεις λίγη παραπάνω αυτοπεποί8ηση σε αυτό το 8έμα, και περισσότερο δυναμισμό! Αυτή είσαι στο κάτω κάτω και σε όποιον αρέσεις! Δεν 8α σε παντρευτεί ο εξεταστής των πανελλαδικών για τα γράμματά σου... ας ηρεμήσουμε... και είναι υπερβολικό να το κάνουν τόσο μεγάλο 8έμα...
Αnyway, πραγματικά ελπίζω έστω και στο ελάχιστο να σε βοή8ησα... καλή συνέχεια, και κοίτα να γράφεις περισσότερα άρ8ρα... έστω εδώ που σε καταλαβαίνουμε...! ;)

Ανώνυμος είπε...

Μπορείτε να περάσετε απο το βασίλειο των ξωτικών να παραλαβετε το βραβείο σας!

Ευχαριστώ!

Fleur είπε...

Ευχαριστω παρα πολυ Κατερινα μου!
Βοηθησες :)

Μερλιν το παρελαβα<3
Ευχαριστωωωωω :)

Ανώνυμος είπε...

Το σημαντικό είναι αυτά που νιώθεις και γράφεις, όχι το "στυλ"...

Fleur είπε...

^Ευχαριστώ πάρα πολύ.:)